Ocean X Mud Masters 2023: modderige vrijmibo voor de marcom-industrie

Ocean Outdoor komt met een modderige vrijdagmiddagborrel voor de marketing/communicatie-industrie. Deze borrel is de afsluiter van een evenement waarbij verschillende teams men een stormbaan moeten afleggen.

Actieheld

Op 9 juni 2023 zal dit plaats vinden bij Mud Masters Haarlemmermeer, op hetzelfde terrein (het voormalige Floriade-terrein) waar ieder jaar ook dancefestival Mysteryland plaatsvindt. Mud Masters is een grote obstacle run, geïnspireerd op mariniersstormbanen.

Uitkijkpunt

Het 6 kilometer lange hindernisparcours is opgebouwd rond een 40-meter hoge piramide met 132 treden, dat normaalgesproken dienstdoet als uitkijkpunt voor vogelspotters, maar nu een van de spectaculaire obstakels vormt.

Andere klassiekers van Mud Masters zijn de valluikhindernis Execution, de glibberige Monkey Bars, een adrenaline-explosie bij de glijbaanhindernis Flyer, een eigen obstakel en meer modder.

Iedereen mag meedoen, individueel of met collega’s. Mud Masters biedt ook een trainingsschema, als dat gewenst is. Na afloop kan men als actieheld met modderstrepen op het gezicht en glibberige handen borrelen.

Om zich te ontdoen van de modder is het laatste obstakel een water-hindernis. Deelnemers kunnen zich ook afspoelen met een simpele waterspuit.

Aanmelden kan via [email protected] met een team, collega’s en/of relaties.

www.oceanoutdoor.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.