
Ocean Outdoor lanceert het City Entrance-netwerk
Ocean Outdoor lanceert het City Entrance netwerk, wat merken de mogelijkheid geeft te adverteren bij de drukste stadspoorten en verkeersaders van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven.
City Entrance netwerk
Het netwerk is een selectie van 58 digitale en classic roadside schermen rondom deze steden. Hoe krachtig een merk aanwezig is kan door diverse mogelijkheden binnen het netwerk zelf worden bepaald.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven
Kwik Fit brengt humor naar automobilisten via digitale billboards
Met behulp van Ocean Outdoor’s vehicle react-technologie tonen digitale billboards grappen aan automobilisten die wachten bij verkeerslichten
Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA
Stichting Samen is niet alleen (SINA) vraagt met een interactieve buitenreclamecampagne aandacht voor kinderarmoede in Amsterdam.
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.
Ocean Outdoor host masterclass creatief conceptdenken
15 mei organiseert Ocean Outdoor Masterclass 1: Terug naar de kern van creativiteit.
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen