NSMBL lanceert podcast De GroepsApp over jonge vrouwen in de mediawereld
Vrouwenlifestylewebsite NSMBL, onderdeel van Mediahuis Nederland, lanceert de podcast De GroepsApp. Hierin gaan NSMBL's redacteuren Emma Toussain, Karlijn van Spankeren en Sophie Hendriks in gesprek over wat hen bezighoudt als twintigers in de mediawereld, het leven van de jonge vrouw in het algemeen en nog veel meer.
Ze behandelen hun week als redacteur, want wat doe je nou eigenlijk als je bij een lifestylewebsite werkt? Je leeft als jonge vrouw in de mediawereld met je telefoon in je hand, je bent continu bereikbaar voor iedereen, vandaar dat de groepsapp de ideale plek is om alles te bespreken.
Unpopular opinions
Ook praten ze over de laatste trends en het laatste nieuws, uiteraard ook terug te lezen op NSMBL.nl. Daarna pakken ze door met een aantal unpopular opinions, die elke week weer anders zijn, de één nog controversiëler dan de ander. Zoals 'seks op de eerste date moet kunnen' of 'mannen moeten betalen voor de morning-afterpil'. Hoe kijken Emma, Karlijn en Sophie naar bepaalde situaties?
De NSMBL-podcast De GroepsApp verschijnt iedere woensdagochtend en is te beluisteren via de bekende podcast-apps.
Lees ook:
Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen
DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob
Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert