NOSUCH ontwikkelt commercial Keesing DocumentChecker

DocumentChecker van Keesing Technologies is een tool om onder andere paspoorten, ID’s en papiergeld te controleren op echtheid. Met een enorme en geverifieerde databank is DocumentChecker al in gebruik bij veel organisaties, waar de juiste identiteit en betrouwbaarheid gewaarborgd moeten worden. Denk aan banken, hotels, maar ook aan politie en autoverhuurbedrijven.

Documenten aan het woord

Nu DocumentChecker beschikbaar is op alle devices, desktop en mobiel is het nu nog makkelijker om documenten te checken op echtheid. Om de wereldwijde markt te bereiken laat NOSUCH in een online commercial de documenten zelf aan het woord. Wie kan je tenslotte beter vertellen dat alles klopt dan de documenten zelf.

Credits:

Bureau: NOSUCH | Klant: Safia Elwakil, Richard de Goederen, Jan Lindeman | Regie: Geertje Kil | Productie: Kaaps Film | Geluid: KlevR Soundstudio

www.nosuch.nl

www.keesingtechnologies.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.