NOSUCH ontwikkelt commercial Keesing DocumentChecker

DocumentChecker van Keesing Technologies is een tool om onder andere paspoorten, ID’s en papiergeld te controleren op echtheid. Met een enorme en geverifieerde databank is DocumentChecker al in gebruik bij veel organisaties, waar de juiste identiteit en betrouwbaarheid gewaarborgd moeten worden. Denk aan banken, hotels, maar ook aan politie en autoverhuurbedrijven.

Documenten aan het woord

Nu DocumentChecker beschikbaar is op alle devices, desktop en mobiel is het nu nog makkelijker om documenten te checken op echtheid. Om de wereldwijde markt te bereiken laat NOSUCH in een online commercial de documenten zelf aan het woord. Wie kan je tenslotte beter vertellen dat alles klopt dan de documenten zelf.

Credits:

Bureau: NOSUCH | Klant: Safia Elwakil, Richard de Goederen, Jan Lindeman | Regie: Geertje Kil | Productie: Kaaps Film | Geluid: KlevR Soundstudio

www.nosuch.nl

www.keesingtechnologies.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.