NIBC kiest VENGEAN voor branding, communicatie en visual identity

NIBC heeft creative branding agency VENGEAN aangetrokken voor haar cross-channel branding, communicatie en visual identity. VENGEAN zal in nauwe samenwerking met NIBC het merk helpen verdere groei en toekomstaandeel te verwerven in binnen- en buitenland, voor zowel NIBC Corporate als NIBC Direct.

In lijn met NIBC’s strategie en purpose enabling ambitions by financing assets, ontwikkelde VENGEAN een portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit, die in een opvallende, modernere vorm de drive en het ondernemende karakter van de bank krachtig neerzet en daarbij NIBC in haar totaliteit verenigt onder één sterk beeldmerk. Ondertussen werken NIBC en VENGEAN samen aan verdere on- en offline communicatie en content voor de diverse B2B en B2C kanalen waarin NIBC actief is.

VENGEAN is een creative branding agency, eind 2021 opgericht door Andy Mosmans (CEO), Bram Holzapfel (ECD) en Cees-Jan (CJ) de Melker (ECD). Vanuit de missie igniting impact by energising enterprise, with a vengeance, helpt VENGEAN internationaal ondernemingen en organisaties meer toekomstaandeel te veroveren.

www.vengean.com

www.nibc.com

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.