Nederlandse digital designbureaus op podium in Toronto

Van 19 tot en met 21 april 2020 staat Toronto weer in het teken van creativiteit en technologie, tijdens de 19e editie van het FITC-event. Onder de vlag van Stichting Dutch Digital Design, die zich inzet voor zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk in binnen- en buitenland, staan drie Nederlandse bureaus op het internationale podium: Vruchtvlees, CODE D’AZUR en Greenberry.

Na drie eerdere sessies op de Amsterdamse versie van FITC, is dit de eerste keer dat Dutch Digital Design het beste digitale werk uit Nederland in de schijnwerpers zet op het Canadese podium. Roman Stikkelorum van Vruchtvlees, Dani Polak en Jeroen Thissen van CODE D’AZUR en Alain Dujardin van Greenberry presenteren op 20 april hun digitale projecten in het programma. Susanne Visser van Dutch Digital Design is de moderator van The Best of Dutch Digital Design-presentatie.

De FITC-conferentie draagt bij aan de ambitie van de stichting, om meer internationale zichtbaarheid te genereren en bij te dragen aan succesvolle business: naast spreeksessies op het podium, zijn er ook matchmakingsessies en studiotours met toonaangevende internationale bureaus en opdrachtgevers. Het programma komt tot stand door een samenwerkingsverband tussen de FITC-organisatie, stichting Dutch Digital Design en de Nederlandse ambassade in Toronto. Laatstgenoemden maken het daadwerkelijk mogelijk dat de Nederlandse bedrijven ondersteuning krijgen in het buitenland.

FITC Toronto

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.