[Nederlands MediaNetwerk TV] Mike Hendrixen over Vertigo 6, werken in Arnhem, events en experimenteren met platforms

Mike Hendrixen is oprichter en mede-eigenaar van marketing- en communicatiebureau Vertigo 6. Het bedrijf specialiseert zich in jongerenmarketing.

Mike Hendrixen: “Wij zijn ervan overtuigd dat als je pr goed wilt doen, het een geïntegreerd onderdeel moet zijn van je totale marketing- en communicatie-aanpak. We zien nog veel bedrijven waar pr een apart eiland is in de mediamix, maar juist in deze tijden denken wij dat pr een vast onderdeel moet zijn van je marketingstrategie.”

Hij vertelt onder meer over het voordeel van het werken vanuit Arnhem, experimenten met Reddit, Twitch en TikTok.

Kijk dit interview hier:

www.vertigo6.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.