
Nancy Pronk: Voorkomen is beter dan genezen bij burn-out
[Marketing Report Radio] Nancy Pronk van Qogni Technologies over mentale veerkracht
Nancy Pronk is Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over het voorspellen van burn-outs, de rol van AI en het belang van mentale gezondheid.
Nancy Pronk: "Qogni is een socialmediaplatform waarin we AI, gedragswetenschappen, neurowetenschap en leefstijlinterventie combineren om bedrijven te helpen burn-outs te voorspellen, maar vooral ook om medewerkers mentaal veerkrachtiger te maken. Zelf ben ik na een carrière als uitvoerend producent in de televisiewereld uitgevallen met een burn-out. Ik wilde geen symptoombestrijding, maar begrijpen wat er in mijn lijf gebeurde. Vanuit die ervaring is Qogni ontstaan. In mijn opiniestuk over de voedingsindustrie kaart ik aan dat er echt iets moet veranderen, zowel vanuit de overheid als binnen de maatschappij. We moeten leren wat mentaal welzijn betekent, en dat begint bij kinderen. Ouders moeten weten wat goed is voor hun kinderen en hoe ze hen weerbaarder kunnen maken tegen stress. Dat bewustzijn vergroten, is mijn missie."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 maart 2025 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Kim van Drie: Wij kozen all-in voor plantaardige chocolade
Almar Fernhout: Duurzaamheid vraagt om gewoon doen
Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames
Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt
Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen