Morphe opent eerste Nederlandse winkel in Amsterdam

Morphe opent medio oktober 2020 zijn eerste winkel op het Europese vasteland in de Kalverstraat in Amsterdam. In de winkel zijn bestsellers te vinden, co-creaties met influencers en favoriete items van beroemdheden. Bezoekers kunnen zich ook van advies laten voorzien door gecertificeerde Morphe experts en Beauty Artists.

Mark Spillman, General Manager (EMEA) van Morphe. "De opening van onze winkel in Amsterdam is een belangrijk moment in de geschiedenis van Morphe. We kijken ernaar uit om onze steeds gewildere producten en gewaagde winkelconcepten in Amsterdam op te zetten en om steeds toegankelijker te zijn voor Morphe fans. Amsterdam biedt kansen voor Morphe, gezien de grote studentenpopulatie, de diversiteit van de bevolking en de hoge bezoekersaantallen die er jaarlijks vanuit binnen- en buitenland komen."

Morphe staat bekend om haar assortiment aan professionele make-up en benodigdheden, waaronder meer dan 300 brushes en populaire paletten. Ook wordt er regelmatig samengewerkt met invloedrijke make-up artists, zoals eerder gebeurde met Jaclyn Hill en James Charles. Recente talenten waarmee samengewerkt is zijn de gezichten van Morphe sub-brand Morphe 2, TikTok beroemdheden Charli & Dixi D’Amelio. Ook is er samengewerkt met singer songwriter Madison Beer

Daarnaast vallen onder Morphe ook merken zoals Beauty Bakerie, PLouise, SUVA Beauty, NABLA, Flutter Lashes, House of Lashes, Lashes in a Box en Marmalade Nails. Binnen de takken Selfcare, Huid- en Haarverzorging zijn onlangs de volgende merken toegevoegd: Banila, Frank Body, BYBI Beauty, Grande, Invisibobble en Playa Beauty.

Morphe wordt online verkocht en in 52 winkels in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Australië en de Europese Unie.

www.morphe.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.