Mobiliteitsplatform Bolt kiest voor Coopr

De Europese ride hailing-dienst Bolt heeft Coopr gekozen als pr-bureau. Het Rotterdamse bureau gaat het mobiliteitsplatform ondersteunen met het uitrollen van pr- en communicatieactiviteiten in Nederland.

Nicholas Beaver, pr-manager Noord- en West-Europa over de keuze voor Coopr: “We waren op zoek naar een bureau dat niet terugdeinst voor een uitdaging, ratio met creativiteit kan combineren en met een positieve instelling te werk gaat. Coopr voldoet met gemak aan al deze eisen en bestaat ondertussen ook nog eens uit fijne mensen om mee te werken. Ik ben nieuwsgierig naar wat we samen kunnen bereiken in Nederland, met onze boodschap dat de ride hailing-diensten van Bolt voor zowel chauffeurs als passagiers van toegevoegde waarde zijn.”

Jody Koehler, oprichter van Coopr: “We vielen direct voor het DNA van Bolt. Het lanceren van een dergelijke dienst in een eigenwijze stad als Amsterdam is een flinke kluif, maar uit alle gesprekken bleek de ambitie daar om het merk heel stevig neer te zetten. Op een betrouwbare, bewuste en betrokken manier. Los van de klik, sluiten de ambitie en werkwijze goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.”

www.bolt.eu
www.coopr.nl 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.