
Mobiliteitsplatform Bolt kiest voor Coopr
De Europese ride hailing-dienst Bolt heeft Coopr gekozen als pr-bureau. Het Rotterdamse bureau gaat het mobiliteitsplatform ondersteunen met het uitrollen van pr- en communicatieactiviteiten in Nederland.
Nicholas Beaver, pr-manager Noord- en West-Europa over de keuze voor Coopr: “We waren op zoek naar een bureau dat niet terugdeinst voor een uitdaging, ratio met creativiteit kan combineren en met een positieve instelling te werk gaat. Coopr voldoet met gemak aan al deze eisen en bestaat ondertussen ook nog eens uit fijne mensen om mee te werken. Ik ben nieuwsgierig naar wat we samen kunnen bereiken in Nederland, met onze boodschap dat de ride hailing-diensten van Bolt voor zowel chauffeurs als passagiers van toegevoegde waarde zijn.”
Jody Koehler, oprichter van Coopr: “We vielen direct voor het DNA van Bolt. Het lanceren van een dergelijke dienst in een eigenwijze stad als Amsterdam is een flinke kluif, maar uit alle gesprekken bleek de ambitie daar om het merk heel stevig neer te zetten. Op een betrouwbare, bewuste en betrokken manier. Los van de klik, sluiten de ambitie en werkwijze goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert