MIX ontwikkelt internationale wintercampagne Boels Rental

MIX ontwikkelde de online wintercampagne Boels keeps you going voor het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental. De campagne zal in een groot aantal Europese landen bouwers, aannemers en klussers geruststellen dat barre weersomstandigheden hun werk niet hoeven deren. Het is Boels Rental on steroids. 

De campagne draait om de drie belangrijkste productgroepen: heaters, verlichting en bouwdrogers. We zien het vaste gezicht van Boels, gespeeld door Duncan Meijering, door diverse probleemsituaties heen wandelen. De producten van Boels lossen vervolgens het probleem volledig op. De boodschap is dat dankzij Boels een project gewoon kan doorgaan.

Frits Gunther, marketingmanager Boels Rental Europa: "Vertraging is de grootste vijand van iedereen in onze industrie. Dat willen we dus kosten wat kost voorkomen. Het project van de klant moet altijd doorgaan."

Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX: "Duncan die continu door diverse situaties heen wandelt en problemen oplost, was naar ons idee de perfecte manier om die continuïteit weer te geven. Op onze kenmerkende Boels-wijze, natuurlijk."

Het is de vierde keer op rij dat MIX en Boels Rental de handen ineen slaan. Het bureau, twee jaar geleden opgericht door Ashwin Murli en Mark Schoones, was eerder verantwoordelijk voor de zomercampagne 2021, wintercampagne 2021 en lentecampagne 2022.

Daryl Fransz: "Boels heeft enorme ambities. Met name internationaal. Tegelijk willen ze snel schakelen en krijgen we heel veel creatieve vrijheid. Dat is de ideale combinatie voor een bureau als dat van ons. Boels daagt ons uit om altijd een stap verder te gaan. Waar we vorige winter begonnen met still images, met een volledig nieuwe campagneidentiteit, bouwden we dat deze lente uit naar video. Daar komt nu een nog geavanceerdere schietstijl bij deze winter. Het is Boels Rental on steroids, dat is zeker."

Frits Gunther: "MIX is goed in staat om iedere campagne weer wat extra’s te leveren. De briefings zijn altijd helder. Blijf doorgaan maar dan on steroids. Dat blijkt een terugkerende wens.

Boels keeps you going draait in meerdere Europese markten waaronder het Verenigd Koninkrijk, Polen en Nederland.

Credits:

Opdrachtgever: Frits Gunther & Dennis Heidlberger (Boels Rental) | Strategie & Concept & Creatieve directie: MIX | Mediastrategie & Performance: KickSo | Creative Lead: Daryl Fransz | Director of Photography: Corné van der Stelt | Campagne Design: Elise Demuynck, Ashwin Murli en Lara Schipperen | Art department: Dekker Decor | Productie: Angela Kuperus | Retouchering: Corné van der Stelt | Animatie: Kunstoff | Postproductie: Bruce Brouwn

www.workwithmix.com

www.boels.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happiness maakt van elke Black Friday-deal een Wingman-actie

27-11-2025 | 09:16:43
Onder de naam The Smoothest Promo verandert Happiness Amsterdam iedere Black Friday-deal in een Wingman-actie

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.