Michel Frank Head of Trading bij Candid

Michel Frank is begonnen in zijn functie als Head of Trading van Candid. Binnen het marketing- en communicatieplatform zal hij verantwoordelijk zijn voor het op korte termijn verder optimaliseren van Investment Management binnen de organisatie, voor de Candid-bureaus en de klanten.

Na zes jaar bij Orion (investeringsunit IPG) te hebben gewerkt als Managing Director was Michel Frank op zoek naar een nieuwe uitdaging. De ondernemende spirit, onafhankelijkheid en de nationale en internationale groeiambities van Candid spraken hem aan.

De eerste fase van Candid werd gekenmerkt door groei middels acquisities - de huidige fase combineert deze strategie met het verder verbreden en verdiepen van de dienstverlening.

Veranderingen in de markt

Michel Frank: “In deze nieuwe rol word ik omgeven door slimme en ervaren mensen. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en ervaring door te vertalen binnen de groep. Hierbij zal ik niet alleen kijken naar efficiency en rendement voor onze klanten, maar ook inspelen op de veranderingen in de markt en het bijdragen aan het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen”.

Niels Rijerse, Chief Product Officer van Candid: “Zowel Ruud Wanck, CEO van Candid, als ik zijn zeer enthousiast over de komst van Michel. Het onderstreept voor ons de ambitie van Candid om zich steeds verder te blijven ontwikkelen. Waar ik verantwoordelijk ben voor het gehele product portfolio van Candid, zal Michel met zijn expertise gaan zorgen voor versnelling in Investment Management waarmee we een zeer competitieve positie in de markt innemen ten voordele van onze klanten.”

www.candidplatform.com 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer

01-09-2025 | 07:53:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.