
Michel Frank Head of Trading bij Candid
Michel Frank is begonnen in zijn functie als Head of Trading van Candid. Binnen het marketing- en communicatieplatform zal hij verantwoordelijk zijn voor het op korte termijn verder optimaliseren van Investment Management binnen de organisatie, voor de Candid-bureaus en de klanten.
Na zes jaar bij Orion (investeringsunit IPG) te hebben gewerkt als Managing Director was Michel Frank op zoek naar een nieuwe uitdaging. De ondernemende spirit, onafhankelijkheid en de nationale en internationale groeiambities van Candid spraken hem aan.
De eerste fase van Candid werd gekenmerkt door groei middels acquisities - de huidige fase combineert deze strategie met het verder verbreden en verdiepen van de dienstverlening.
Veranderingen in de markt
Michel Frank: “In deze nieuwe rol word ik omgeven door slimme en ervaren mensen. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en ervaring door te vertalen binnen de groep. Hierbij zal ik niet alleen kijken naar efficiency en rendement voor onze klanten, maar ook inspelen op de veranderingen in de markt en het bijdragen aan het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen”.
Niels Rijerse, Chief Product Officer van Candid: “Zowel Ruud Wanck, CEO van Candid, als ik zijn zeer enthousiast over de komst van Michel. Het onderstreept voor ons de ambitie van Candid om zich steeds verder te blijven ontwikkelen. Waar ik verantwoordelijk ben voor het gehele product portfolio van Candid, zal Michel met zijn expertise gaan zorgen voor versnelling in Investment Management waarmee we een zeer competitieve positie in de markt innemen ten voordele van onze klanten.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer
Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen
Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne
T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert