Michel Frank Head of Trading bij Candid

Michel Frank is begonnen in zijn functie als Head of Trading van Candid. Binnen het marketing- en communicatieplatform zal hij verantwoordelijk zijn voor het op korte termijn verder optimaliseren van Investment Management binnen de organisatie, voor de Candid-bureaus en de klanten.

Na zes jaar bij Orion (investeringsunit IPG) te hebben gewerkt als Managing Director was Michel Frank op zoek naar een nieuwe uitdaging. De ondernemende spirit, onafhankelijkheid en de nationale en internationale groeiambities van Candid spraken hem aan.

De eerste fase van Candid werd gekenmerkt door groei middels acquisities - de huidige fase combineert deze strategie met het verder verbreden en verdiepen van de dienstverlening.

Veranderingen in de markt

Michel Frank: “In deze nieuwe rol word ik omgeven door slimme en ervaren mensen. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en ervaring door te vertalen binnen de groep. Hierbij zal ik niet alleen kijken naar efficiency en rendement voor onze klanten, maar ook inspelen op de veranderingen in de markt en het bijdragen aan het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen”.

Niels Rijerse, Chief Product Officer van Candid: “Zowel Ruud Wanck, CEO van Candid, als ik zijn zeer enthousiast over de komst van Michel. Het onderstreept voor ons de ambitie van Candid om zich steeds verder te blijven ontwikkelen. Waar ik verantwoordelijk ben voor het gehele product portfolio van Candid, zal Michel met zijn expertise gaan zorgen voor versnelling in Investment Management waarmee we een zeer competitieve positie in de markt innemen ten voordele van onze klanten.”

www.candidplatform.com 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.