Megawatt start label Megawatt Branding

Megawatt introduceert het label Megawatt Branding. Dit deel van het bureau richt zich specifiek op het (re)branden van merken. De designstudio heeft meer dan 50 trajecten afgerond en verdient een podium, aldus het creative agency. Megawatt Branding wordt geleid door Eva Storck.

Eva Storck: “We hebben een ontzettend goed team designers die op elkaar zijn ingespeeld. Op basis van een zeer gedegen merkstrategie en meerdere gezamenlijke sessies, bouwen wij samen met de klant aan hun perfecte nieuwe identiteit. Eentje die zit als gegoten en toekomstbestendig is.”

Simon Coolen, Creative Director bij Megawatt: “Ik ben zo enorm trots op deze ontwikkeling. Eindelijk krijgt Megawatt Branding de shine die het zo verdient. Het niveau dat zij al jarenlang op de mat toveren is ontzettend hoog. En de rek is er nog lang niet uit. Ik heb dan ook ontzettend veel zin om samen met deze getalenteerde groep, onze partners en schouder-aan-schouder met Eva, te bouwen aan het volgende succesverhaal binnen Megawatt.”

https://megawatt.agency


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.