Megawatt lanceert grootste grijpmachine ter wereld voor Samsung

Afgelopen week lagen de smartphones, watches, tabs en buds in Utrecht voor het grijpen. Letterlijk. Megawatt Fieldmarketing ging de samenwerking aan met Samsung en creëerde veel buzz met de activatie van de allernieuwste Galaxy Z Flip 4. Hoe? Ze lanceerden de grootste grijpmachine ter wereld.

Megawatt won afgelopen jaar de aanbesteding van Samsung en schoof met een gewaagd concept aan tafel. De grootste grijpmachine ter wereld produceren. Ze kozen een van de drukste locaties van Nederland: Hoog Catharijne in Utrecht. Een schot in de roos. Met als resultaat urenlange rijen met enthousiaste deelnemers, klaar om de dikste prijzen te grijpen.


Richard Dillen
, Co-owner van Megawatt Fieldmarketing: “Fijn dat we zoveel vertrouwen hebben gekregen om dit, op papier onmogelijk plan, tot leven te wekken.”

Richard Gravemaker, Account-Director van Megawatt: “Het is heel gaaf om hieraan te hebben meegewerkt én een heerlijke start van een mooie samenwerking tussen Samsung en Megawatt Fieldmarketing. Het is een droom voor iedere marketeer dat het merk zo gaat vliegen en we zijn mega trots op ons team.”

www.megawatt.agency


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.