Megawatt Fieldmarketing timmert hard aan de internationale weg

Met campagnes voor merken als Netflix, TikTok, Samsung en The Coca-Cola Company brengt Megawatt Fieldmarketing ook internationaal merken tot leven. Een jaar geleden kregen ze steeds meer aanvragen voor campagnes in het buitenland en hun internationale ambitie begint nu echt vorm te krijgen.

Internationale ambitie

Richard Dillen, Co-owner van Megawatt Fieldmarketing: "Begin 2022 spraken we naar elkaar uit dat we onze internationale ambitie wilden gaan verwezenlijken. Na corona werd dat voor ons veel makkelijker. Steeds meer merken werden internationaal aangestuurd waardoor ik ineens met marketingmanagers uit heel Europa aan de telefoon hing. Het is voor hen natuurlijk duurzamer én veel effectiever qua budget om bij ons één campagne te laten produceren die wij door heel Europa uitzetten als roadshow. En dat we steeds vaker op een internationale shortlist komen te staan is natuurlijk super. We worden internationaal opgemerkt en gaan vol gas onze ambities achterna."

Duurzamer én effectiever

Dankzij het netwerk waar Megawatt Fieldmarketing in opereert zijn ze niet genoodzaakt om internationale kantoren te openen. Ze produceren vanuit Nederland en sturen standaard een senior projectmanager mee de grens over. . 

Afgelopen jaar stond Megawatt al met grote campagnes in Valencia en Madrid voor Levi’s Youth, in België en Frankrijk voor HelloFresh en in Berlijn met H&M. 

www.megawatt.agency/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager

28-10-2025 | 17:14:00
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.

Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister

27-10-2025 | 13:47:00
Om in Vlaanderen meer naamsbekendheid op te bouwen, werkt Flitsmeister samen met reclamebureau Onlyhumans.

DELA en Lucy lanceren campagne over vooruitdenken

27-10-2025 | 12:14:00
De campagne, ontwikkeld door bureau Lucy, draait om de boodschap Vooruitdenken, uit liefde voor hen die achterblijven.

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf

27-10-2025 | 08:15:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.