MEDION kiest Vertigo 6 als pr- en socialmediabureau voor gamingproductlijn

MEDION, fabrikant van consumentenelektronica, heeft per 1 oktober 2022 Vertigo 6 als socialmediabureau voor de Benelux. Het bureau uit Arnhem is gekozen om ondersteuning te bieden voor de gamingproductlijn MEDION ERAZER en gaat aan de slag met zowel pr- als socialmediawerkzaamheden. 

Rodney Voogel, Senior 4P/Business Manager Computing North South Region bij MEDION, heeft vertrouwen in de samenwerking: "Met de laptops en desktops van MEDION ERAZER bedienen we de meest veeleisende gamers. Vertigo 6 heeft veel ervaring op het gebied van pr- & socialmediamanagement in de gaming- en techsector. In mijn vorige functie heb ik ook met veel plezier samengewerkt met Vertigo 6 en daarom heb ik veel vertrouwen in de samenwerking."

Mike Hendrixen, oprichter van en Managing Director bij Vertigo 6: "MEDION is een ontzettend goede match vanwege onze jarenlange ervaring en expertise in dezelfde branche. Daarnaast sluit de ERAZER-gaminglijn van MEDION perfect aan bij de roots van Vertigo 6. We ondersteunen MEDION dan ook graag met opvallende pr- en socialmediacampagnes."

www.vertigo6.nl

www.medion.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.