Mediahuis ontwikkelt campagne Beyond Generations Toyota

We willen de wereld schoner achterlaten voor de volgende generatie. Daarom zijn automerken volop bezig met het terugdringen van CO2-uitstoot. Maar hoe ziet de nieuwe generatie zelf de toekomst? Maken jongeren zich zorgen om het milieu? En hoe zien zij de rol van de auto daarin? In de campagne van Toyota laten kinderen hun licht schijnen over deze onderwerpen. En dat levert verrassende en ontwapenende inzichten op.

Let's move beyond

Met Let’s move beyond laat Toyota zijn doelgroep zien dat het een innovatief en duurzaam merk is dat veilige producten maakt voor alle volgende generaties. MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland, bedacht voor Toyota een passende campagne genaamd Beyond Generations, waarin de volgende generatie aan het woord is gelaten. Voor deze campagne werd een reeks van drie video’s gemaakt. Daarnaast zijn er diverse branded content artikelen geschreven om meer verdieping te geven aan de boodschap van Toyota. De distributie van de campagne vindt plaats via het netwerk van Mediahuis en is te zien op bekende titels zoals De Telegraaf, DFT, Metro, VROUW en Autovisie.

Het duurzame generatiespel

John de Wit, Campaign Manager Toyota: "Toyota wil het oprecht goed doen voor vandaag en voor de volgende generatie. Daarom vertellen we ook onze eerlijke en oprechte verhalen over vandaag en de toekomst. Het onschuldige inzicht van kinderen (de nieuwe generatie) levert een mooie bijdrage hieraan. Tomatenplankjes op alle Toyota's. Het duurzame generatiespel – wat al een tijdje als rode draad door de Toyota-campagnes heen loopt – is door Mediahuis mooi doorvertaald, met een lekkere balans tussen boodschap, luchtigheid en efficiency van media-inzet."

Yvette van Vliet, Project & Performance Manager Mediahuis: "Dit is wederom een mooie en bijzondere branded content campagne voor Toyota. Door de ogen van de nieuwe generatie kijken we samen met Toyota naar de toekomst. Doordat het een goede samenwerking is en de klant heel goed begrijpt hoe branded content optimaal kan werken, zien we nu al een mooie performance bij het eerste artikel en video."

www.mediahuis.nl

www.toyota.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.