Mediahuis ontwikkelt campagne Beyond Generations Toyota

We willen de wereld schoner achterlaten voor de volgende generatie. Daarom zijn automerken volop bezig met het terugdringen van CO2-uitstoot. Maar hoe ziet de nieuwe generatie zelf de toekomst? Maken jongeren zich zorgen om het milieu? En hoe zien zij de rol van de auto daarin? In de campagne van Toyota laten kinderen hun licht schijnen over deze onderwerpen. En dat levert verrassende en ontwapenende inzichten op.

Let's move beyond

Met Let’s move beyond laat Toyota zijn doelgroep zien dat het een innovatief en duurzaam merk is dat veilige producten maakt voor alle volgende generaties. MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland, bedacht voor Toyota een passende campagne genaamd Beyond Generations, waarin de volgende generatie aan het woord is gelaten. Voor deze campagne werd een reeks van drie video’s gemaakt. Daarnaast zijn er diverse branded content artikelen geschreven om meer verdieping te geven aan de boodschap van Toyota. De distributie van de campagne vindt plaats via het netwerk van Mediahuis en is te zien op bekende titels zoals De Telegraaf, DFT, Metro, VROUW en Autovisie.

Het duurzame generatiespel

John de Wit, Campaign Manager Toyota: "Toyota wil het oprecht goed doen voor vandaag en voor de volgende generatie. Daarom vertellen we ook onze eerlijke en oprechte verhalen over vandaag en de toekomst. Het onschuldige inzicht van kinderen (de nieuwe generatie) levert een mooie bijdrage hieraan. Tomatenplankjes op alle Toyota's. Het duurzame generatiespel – wat al een tijdje als rode draad door de Toyota-campagnes heen loopt – is door Mediahuis mooi doorvertaald, met een lekkere balans tussen boodschap, luchtigheid en efficiency van media-inzet."

Yvette van Vliet, Project & Performance Manager Mediahuis: "Dit is wederom een mooie en bijzondere branded content campagne voor Toyota. Door de ogen van de nieuwe generatie kijken we samen met Toyota naar de toekomst. Doordat het een goede samenwerking is en de klant heel goed begrijpt hoe branded content optimaal kan werken, zien we nu al een mooie performance bij het eerste artikel en video."

www.mediahuis.nl

www.toyota.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.