Media.Monks en vier andere bureaus verantwoordelijk voor creatieve campagnes Rijksoverheid

Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening.

De Government.Monks voor Rijksoverheid

Het overheidscommunicatie team van Media.Monks - de Government.Monks, een full service team voor overheidsklanten - zal zich inzetten voor de creatieve campagnes van de Rijksoverheid. Het team werkt al voor verschillende overheidsinstanties zoals het Ministerie van Binnenlandse Zaken, Luchtverkeersleiding Nederland en ProRail.

Robert van der Lans, creatief directeur Media.Monks: "Een belangrijk punt in de selectie was de wijze waarop gedragswetenschap een vast onderdeel is van het strategische en creatieve proces. Dit sluit naadloos aan bij onze manier van werken waarbij onze gedragswetenschappers zij aan zij werken met strategie en creatie. Deze nauwe samenwerking tussen de disciplines stelt ons in staat om onderscheidende campagnes te creëren met een hoge effectiviteit. Echt geweldig dat we dit nu ook voor de campagnes van de Rijksoverheid kunnen gaan doen."

Victor Knaap, medeoprichter en CEO EMEA van Media.Monks: "Anderhalf jaar geleden zijn we aan een ambitieus plan begonnen en lanceerden we binnen Media.Monks de Government.Monks, een specialistisch team dat zich focust op communicatie voor overheden en semi-overheden. De expertise op het gebied van gedragswetenschap en creatie en de digitale kennis van Media.Monks is een unieke combinatie en resulteerde in het winnen van aanbestedingen voor onder andere ProRail en LVNL. We zijn ongelooflijk trots op het feit dat we nu, na anderhalf jaar Government.Monks, als enige digital first bureau, de Rijksoverheid als klant mogen verwelkomen."

Binnen de raamovereenkomst zullen de bureaus vanaf november aan de slag gaan op de campagnes voor de Rijksoverheid.

www.media.monks.com
www.dbgedrag.nl
www.opennow.nl
www.tbwa.nl
www.havaslemz.com
www.noise.nl
www.roorda.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.