Marvia en De Beren trappen met EK samenwerking af

Marketing automation platform Marvia en restaurantketen De Beren zijn een langdurige samenwerking aangegaan. De landelijke EK-actie van De Beren is de eerste grote marketingcampagne die via het platform van Marvia lokaal over de ruim 41 restaurants en 28 bezorgrestaurants wordt uitgerold.

Joep Donders, CEO van Marvia: “Een hele mooie campagne die door de inzet van onze portal op een hele gave manier ook lokaal goed zichtbaar wordt.”

De Beren heeft op 31 mei zijn landelijke EK-campagne Erop en Erover gelanceerd. Feyenoord-icoon en oud Nederlands Elftal-speler John de Wolf en voetbalcommentator Sierd de Vos spelen hierin de hoofdrol en prijzen de speciaal voor het EK ontwikkelde Oranje Burger aan die in alle vestigingen van de Beren verkrijgbaar is.

Voor de lokale uitrol van de campagne maakt De Beren gebruik van Marvia’s Brand Portal. Belangrijk onderdeel van deze portal is het DAM- (Digital Asset Management) systeem waar elke lokale vestiging toegang heeft tot alle marketingmaterialen zoals posters, flyers, social media uitingen en menukaarten.

Maren Bom, campagnemarketeer bij De Beren: “Door de heropening van de horeca moesten we extra snel schakelen. Met de portal van Marvia kunnen we ervoor zorgen dat alle vestigingen op tijd alle materialen in huis hebben.”

Joep Donders: “Hiermee kunnen de lokale socialmediaaccounts per vestiging gekoppeld worden aan de brand portal. Hierdoor kunnen vestigingen klanten ook makkelijk en sneller benaderen via hun eigen social kanalen. De landelijke campagne kan op die manier lokaal optimaal ingezet worden.”

Joep Donders was eerder te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV:

www.getmarvia.com
www.beren.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.