Marvia en De Beren trappen met EK samenwerking af

Marketing automation platform Marvia en restaurantketen De Beren zijn een langdurige samenwerking aangegaan. De landelijke EK-actie van De Beren is de eerste grote marketingcampagne die via het platform van Marvia lokaal over de ruim 41 restaurants en 28 bezorgrestaurants wordt uitgerold.

Joep Donders, CEO van Marvia: “Een hele mooie campagne die door de inzet van onze portal op een hele gave manier ook lokaal goed zichtbaar wordt.”

De Beren heeft op 31 mei zijn landelijke EK-campagne Erop en Erover gelanceerd. Feyenoord-icoon en oud Nederlands Elftal-speler John de Wolf en voetbalcommentator Sierd de Vos spelen hierin de hoofdrol en prijzen de speciaal voor het EK ontwikkelde Oranje Burger aan die in alle vestigingen van de Beren verkrijgbaar is.

Voor de lokale uitrol van de campagne maakt De Beren gebruik van Marvia’s Brand Portal. Belangrijk onderdeel van deze portal is het DAM- (Digital Asset Management) systeem waar elke lokale vestiging toegang heeft tot alle marketingmaterialen zoals posters, flyers, social media uitingen en menukaarten.

Maren Bom, campagnemarketeer bij De Beren: “Door de heropening van de horeca moesten we extra snel schakelen. Met de portal van Marvia kunnen we ervoor zorgen dat alle vestigingen op tijd alle materialen in huis hebben.”

Joep Donders: “Hiermee kunnen de lokale socialmediaaccounts per vestiging gekoppeld worden aan de brand portal. Hierdoor kunnen vestigingen klanten ook makkelijk en sneller benaderen via hun eigen social kanalen. De landelijke campagne kan op die manier lokaal optimaal ingezet worden.”

Joep Donders was eerder te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV:

www.getmarvia.com
www.beren.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.