MarketResponse neemt Reputations Content & Campagnes over

MarketResponse heeft het reputatiebureau Reputations Content & Campagnes overgenomen. Met deze overname wil MarketResponse zijn strategie verder invulling geven. Deze strategie behelst het bieden van full-service dienstverlening op het gebied van insights-driven marketing.

Datagedreven marketing

Jorgen Botermans, CEO van MarketResponse: "In onze digitale, globaliserende wereld is heldere en consistente communicatie essentieel. Het laat zien waar je als merk of organisatie voor staat, je versterkt de relatie met je doelgroepen en blijft voor hen relevant. Om dit optimaal in te vullen kun je enerzijds niet zonder waardevolle data en inzichten, anderzijds heb je communicatiespecialisten en creatieven nodig om dit te vertalen naar content. Met Reputations aan boord, bieden we onze opdrachtgevers precies deze combinatie."

Jos Frijters, oprichter van Reputations: "Onze opdrachtgevers eisen terecht dat de investeringen in marketing en communicatie aantoonbaar positief resultaat opleveren. Als onderdeel van MarketResponse kunnen we nu als geen ander het verschil maken in datagedreven marketing. Bovendien voegen we specifieke expertise op het gebied van merkstrategie, reputatiemanagement en visual identity toe aan het portfolio van MarketResponse. We passen dus heel goed bij elkaar en voor onze mensen biedt het prachtige kansen om zich verder te ontwikkelen in een dynamische organisatie met een internationale scope."

Jos Frijters treedt toe tot de directie van MarketResponse in de functie van Chief Commercial & Marketing Officer (CCMO). Daarnaast blijft hij eindverantwoordelijk voor Reputations, c.q. de businessline Communications & Content Marketing.

Buy-and-build strategy

Beide bedrijven voorzien een snelle integratie, ze werken al een aantal jaren intensief samen en zijn gevestigd in hetzelfde kantoor in Utrecht. MarketResponse heeft ook vestigingen in Amsterdam en in New York. De overname van Reputations is onderdeel van de zogenoemde buy-and-build strategy rondom de domeinen insights, research- en CX-technology en datadriven marketing. Eerder deze maand maakte MarketResponse al de overname van CX-specialist Underlined bekend.

www.marketresponse.nl

www.reputations.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.