MarketResponse neemt CX-specialist Underlined over

MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt.

Uniek CX-dataplatform

Underlined biedt een CX-dataplatform dat organisaties overzicht en inzicht biedt in hun prestaties in de gehele customer journey en conversaties met klanten. Veel B2C-bedrijven gebruiken Underlined al om de customer experience van hun klanten voortdurend te monitoren en waar nodig bij te sturen om zo onderaan de streep meer klantloyaliteit en meer omzet te realiseren.

Past in de strategie

Jorgen Botermans, CEO van MarketResponse: “Deze acquisitie past in de strategie van MarketResponse om uit te groeien tot een internationale full-service dienstverlener op het gebied van continue insights-driven marketing. Dit wordt in toenemende mate een primair bedrijfsproces voor bedrijven die de klantervaring centraal stellen. Wij maken dit waar met een optimale symbiose tussen menselijke expertise en innovatieve technologie. Underlined past hier perfect bij.”

Jean-Yves Charlier, CEO van Broad Horizon: “We vonden het voor de toekomst van Underlined van belang dat het bedrijf deel uitmaakt van een groter ecosysteem met een focus op customer experience. Dat hebben we gevonden in MarketResponse.”

Theo van der Steen, oprichter van Underlined: “Underlined heeft een sterke positie verworven in een tijd waarin de klantreis hét uitgangspunt is geworden om te overleven in sterk competitieve markten. Nu we deel gaan uitmaken van MarketResponse worden we onderdeel van een full-service propositie en kunnen we nog meer het verschil maken voor onze opdrachtgevers. Ook voor onze mensen biedt dit enorme kansen en persoonlijk zie ik ernaar uit om als CTO een bijdrage te leveren aan de verdere groei van MarketResponse.”

Underlined by MarketResponse

Het bedrijf Underlined wordt volledig geïntegreerd in MarketResponse. De merknamen Underlined en ROCX’R blijven gehandhaafd voor het CX-platform met de toevoeging by MarketResponse. Dit in lijn met het productportfolio op het gebied van data-tooling en research software.

www.marketresponse.nl

www.underlined.eu


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.