[MarketingReport Radio] Anneke Wijdogen over citymarketing voor de Zaanstreek

Anneke Wijdogen is directeur van Marketing Zaanstreek. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de pluspunten van de Zaanstreek en de beste manier om de streek te promoten.

Anneke Wijdogen: “Wij zijn een stichting die in opdracht van de gemeente Zaanstad en in samenwerking met gemeente Wormerland citymarketing-activiteiten bedrijft voor de Zaanstreek. Mijn achtergrond is het toerisme, onder meer bij Corendon en in de hotellerie. Zelf ben ik ook opgegroeid in de Zaanstreek, en ik waardeer de bedrijvigheid, de historie en de rijkdom van dit gebied. Met de Zaanse Schans hebben we een prachtige publiekstrekker en een hoop andere bezienswaardigheden die we graag laten zien aan toeristen.”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 maart 2023 terug:

www.zaans.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:14
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.