[Marketing Report Radio] Mariëlle Slenders en Bob Postma over marketing in 2022

In de speciale Eindejaarsuitzending van Marketing Report op New Business Radio spraken we vier topmarketeers over de toekomst van de branche. Mariëlle Slenders van A.S. Watson en Bob Postma van Coca-Cola blikken terug en vooruit.

Bob: “Bij ons gaat het heel fluctuerend en flexibel en kunnen de omstandigheden per dag verschillen. Dat is boeiend maar maakt het ook lastig. De horeca dan weer open en dan weer dicht, maakt het toch moeilijk. We hebben altijd veel activaties rondom de klant en dat moeten we dan weer stopzetten bij een lockdown. We werken nu in app-groepjes voor snelle communicatie. Verschil met een jaar geleden? We staan er wat relaxter in en zijn niet meer uit het veld geslagen. Nu weten we wat we moeten doen, welke scenario’s er liggen en welke keuzes we moeten maken.”

Mariëlle: “We zijn beter voorbereid dan vorig jaar en kunnen de scenario’s van toen weer uit de kast halen. We kunnen beter schakelen, zowel intern als voor de klant. De consument lijkt er ook aan gewend te raken dat ze een mandje moeten pakken en afstand houden.”

Beluister het hele interview hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business.


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Marketing en Communicatie Manager

01-09-2025 | 08:54:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Marketing en Communicatie Manager - Rotterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer

01-09-2025 | 07:53:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.