[Marketing Report Radio] Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer over Bijvoorkeur

Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer vormen het creatieve hart van Bijvoorkeur. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we ze over hun achtergrond in de reclame en media en hun eigen bureau.

Budi Gonzalez de Chaves: "We heten Bijvoorkeur, we zijn van de merkvoorkeuren. Dat bepaalt voor gemiddeld 77 procent je marktaandeel, dus als je als marketeer een KPI moet kiezen, zeg ik: doe merkvoorkeur, want dat staat het dichtst bij commercieel succes. Iemand vroeg me of we nu een retailbureau zijn of iets anders, maar dat vind ik zelf een enorm ouderwetse indeling. Wij zijn een bureau voor merken die zich senang voelen bij merkvoorkeur."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 augustus 2023 terug:

 

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

Kim van Drie: Wij kozen all-in voor plantaardige chocolade

17-04-2025 | 08:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de combinatie van smaak, duurzaamheid en slimme marketing

Almar Fernhout: Duurzaamheid vraagt om gewoon doen

16-04-2025 | 11:44:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de missie van SMYLE

Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames

16-04-2025 | 11:28:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het belang van meetbaarheid en focus binnen social media.

Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft: Focus werkt echt

16-04-2025 | 11:19:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over hun onderlinge (werk)relatie, de rebranding en hun eigen meettool.

Bart de Vries: Lokaal adverteren past in de tijdgeest

16-04-2025 | 10:49:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de ontwikkelingen in de markt voor local advertising.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.