MarCom075 bevestigt line up met Peter Meere, Fezila William en Raymond Bresching

Op donderdag 15 september is de tweede editie van MarCom075, de kennis- en netwerk-meet-up voor marketeers en communicado’s.

Inspire, inform & connect! Dat is waar MarCom075 om draait. Het concept is eenvoudig. Een handvol interessante sprekers praten je bij over de hotste topics in branding, communicatie, content marketing, design, digital, media en storytelling. Het event wordt gehouden in restaurant JP 1886 in Zaandam. Inschrijven kan kosteloos via Eventbrite.

Het centrale thema is Shaping the Future. Hoe stoom je een merk klaar voor de toekomst? Deze editie delen Peter Meere, co-founder van MET AMS en the Brand Father, Fezila William, (NFT) kunstenares en Raymond Bresching, communicatiestrateeg en founder van Counter Content hun verhaal.

Digitale wereld

Peter Meere neemt het publiek in zijn talk mee naar de metaverse en vertelt je hoe jij jouw merk een plek kan geven in deze nieuwe digitale wereld. Fezila William zal op haar beurt een inkijk geven in hoe je als merk NFTs kunt gebruiken en Raymond Bresching deed onlangs onderzoek naar de betrouwbaarheid van media en fake news en deelt op MarCom075 de eerste resultaten.

Op 7 juli 2022 vond de eerste editie van MarCom075 plaats. Ook deze middag stond in het teken van Shaping the future. Mazdak Soltani, Head of Public Affairs bij Gorillas, Karissa Bell, Co-founder kb+pm, Joep Donders, Managing Director van Marvia en Klaas van Eijkeren, founder van Crolinq sneden verscheidene onderwerpen aan zoals het aantrekken van Gen Z, het belang van lokale marketing, video marketing, gamification en snel groeien binnen de Nederlandse markt.

MarCom075 is een initiatief van Counter Collective.

www.countercreatives.nl

www.countercontent.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.