MarCom075 bevestigt line up met Peter Meere, Fezila William en Raymond Bresching

Op donderdag 15 september is de tweede editie van MarCom075, de kennis- en netwerk-meet-up voor marketeers en communicado’s.

Inspire, inform & connect! Dat is waar MarCom075 om draait. Het concept is eenvoudig. Een handvol interessante sprekers praten je bij over de hotste topics in branding, communicatie, content marketing, design, digital, media en storytelling. Het event wordt gehouden in restaurant JP 1886 in Zaandam. Inschrijven kan kosteloos via Eventbrite.

Het centrale thema is Shaping the Future. Hoe stoom je een merk klaar voor de toekomst? Deze editie delen Peter Meere, co-founder van MET AMS en the Brand Father, Fezila William, (NFT) kunstenares en Raymond Bresching, communicatiestrateeg en founder van Counter Content hun verhaal.

Digitale wereld

Peter Meere neemt het publiek in zijn talk mee naar de metaverse en vertelt je hoe jij jouw merk een plek kan geven in deze nieuwe digitale wereld. Fezila William zal op haar beurt een inkijk geven in hoe je als merk NFTs kunt gebruiken en Raymond Bresching deed onlangs onderzoek naar de betrouwbaarheid van media en fake news en deelt op MarCom075 de eerste resultaten.

Op 7 juli 2022 vond de eerste editie van MarCom075 plaats. Ook deze middag stond in het teken van Shaping the future. Mazdak Soltani, Head of Public Affairs bij Gorillas, Karissa Bell, Co-founder kb+pm, Joep Donders, Managing Director van Marvia en Klaas van Eijkeren, founder van Crolinq sneden verscheidene onderwerpen aan zoals het aantrekken van Gen Z, het belang van lokale marketing, video marketing, gamification en snel groeien binnen de Nederlandse markt.

MarCom075 is een initiatief van Counter Collective.

www.countercreatives.nl

www.countercontent.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne

28-08-2025 | 09:02:00
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.