MarCom075 bevestigt line up met Peter Meere, Fezila William en Raymond Bresching

Op donderdag 15 september is de tweede editie van MarCom075, de kennis- en netwerk-meet-up voor marketeers en communicado’s.

Inspire, inform & connect! Dat is waar MarCom075 om draait. Het concept is eenvoudig. Een handvol interessante sprekers praten je bij over de hotste topics in branding, communicatie, content marketing, design, digital, media en storytelling. Het event wordt gehouden in restaurant JP 1886 in Zaandam. Inschrijven kan kosteloos via Eventbrite.

Het centrale thema is Shaping the Future. Hoe stoom je een merk klaar voor de toekomst? Deze editie delen Peter Meere, co-founder van MET AMS en the Brand Father, Fezila William, (NFT) kunstenares en Raymond Bresching, communicatiestrateeg en founder van Counter Content hun verhaal.

Digitale wereld

Peter Meere neemt het publiek in zijn talk mee naar de metaverse en vertelt je hoe jij jouw merk een plek kan geven in deze nieuwe digitale wereld. Fezila William zal op haar beurt een inkijk geven in hoe je als merk NFTs kunt gebruiken en Raymond Bresching deed onlangs onderzoek naar de betrouwbaarheid van media en fake news en deelt op MarCom075 de eerste resultaten.

Op 7 juli 2022 vond de eerste editie van MarCom075 plaats. Ook deze middag stond in het teken van Shaping the future. Mazdak Soltani, Head of Public Affairs bij Gorillas, Karissa Bell, Co-founder kb+pm, Joep Donders, Managing Director van Marvia en Klaas van Eijkeren, founder van Crolinq sneden verscheidene onderwerpen aan zoals het aantrekken van Gen Z, het belang van lokale marketing, video marketing, gamification en snel groeien binnen de Nederlandse markt.

MarCom075 is een initiatief van Counter Collective.

www.countercreatives.nl

www.countercontent.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.