ManpowerGroup kiest na pitch voor Fitzroy

ManpowerGroup kiest voor Fitzroy als nieuwe Europese partner voor de komende jaren om enerzijds het merk Manpower extra kracht bij te zetten en anderzijds haar I.T. merk Experis bij IT’ers en bedrijven bekend te maken.

Na een intensief pitch-proces viel de keuze unaniem op Fitzroy. Miriam van der Heijden, Vice-President Marketing bij ManpowerGroup: “Fitzroy liet zowel strategisch als creatief zien dat zij onze doelgroepen heel goed begreep. Met een scherpe strategie en mooi overkoepelend creatief platform willen we in eerste instantie heel Nederland (opnieuw) kennis laten maken met Manpower en Experis.”

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “We zijn verheugd om niet alleen voor Manpower te gaan werken, maar ook voor Experis. Dit merk is nog niet bij iedereen bekend en daar zullen we de komende maanden hard aan gaan werken. De war for talent is deze zomer pas echt losgebroken en we gaan ManpowerGroup hier een onderscheidende positie in geven.”

De lancering van de campagnes wordt in mei verwacht.

www.fitzroy.nl
www.manpowergroup.nl
www.experis.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.