Makers HvN lanceren podcast Moord in de spirituele winkel

Hart van Nederland komt na Bloedband met een tweede true crime podcast: Moord in de spirituele winkel, een podcast over de moord op Ichelle van de Velde.

Wekenlang zoekt het Zeeuwse Oostburg naar de 29-jarige Ichelle en pas maanden later wordt ze levenloos gevonden. Niemand begrijpt wat er is gebeurd met de rustige, vrolijke eigenaresse van een naaiwinkeltje. Hart van Nederland-verslaggever Maike Senders gaat op zoek naar antwoorden door gesprekken te voeren met nabestaanden over die weken van onzekerheid, het verlies en het onbegrip. Moeder Miranda, vader Rob, broer Jeffrey en vriendinnen Jacklyn en Bianca geven de luisteraar in deze serie een inkijk in een van de meest indringende moorden die ons land de afgelopen jaren heeft gekend.

Moordzaak

Maike Senders: “Jeffrey, de broer van Ichelle, zocht een paar weken na haar verdwijning contact met de redactie van Hart van Nederland. De familie maakte zich zorgen, het was niets voor Ichelle om zomaar weg te gaan zonder iets te laten weten. Deze zaak heeft mij als verslaggever vanaf het begin enorm beziggehouden. Toen verdachte Sandra H. werd opgepakt, werd de zaak alleen maar intrigerender. Ze was notabene een vriendin van Ichelle en had een spirituele winkel twee deuren naast haar naaiatelier.” Sandra H. heeft inmiddels bekend.

De podcast is te beluisteren via JUKE en de bekende audioplatforms.

www.juke.nl

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.