M2Media wint mediapitch Walibi

Walibi heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele en digitale media.
 
Marc Guffens, Director Marketing & Sales bij Walibi: "M2Media slaagde erin om een performance gedreven aanpak te presenteren, waarbij ATL-media naadloos aansluit op de digitale inzet. De inhoudelijke kennis, energie en drive van het team passen perfect bij onze ambitie om het aantal parkbezoekers te vergroten en de doelgroep verder uit te breiden naar families met kinderen."
 
Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media: "Grip op de verkoop van toegangskaarten is voor een park als Walibi van essentieel belang. Door verschillende datapunten aan elkaar te koppelen zijn we in staat om vanuit zowel branding als performance te sturen op de kaartverkoop. We kijken ernaar uit om samen van 2020 een groot succes voor Walibi te maken."

www.m2media.nl
www.candidplatform.com
www.walibi.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer

01-09-2025 | 07:53:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.