M2Media werkt voor Carpetright

Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media.

Marcel Aalders, Head of Marketing & E-Commerce bij Carpetright: “In onze oriëntatie heeft M2Media ons overtuigd door hun ervaring op het gebied van retail in combinatie met het specialisme om merkkracht te koppelen aan winkelbezoek en omzetdoelen. Daarnaast is het prettig dat we binnen het Candid Platform ook al met Daily Dialogues werken.”

Han Roode, Head of Strategy bij M2Media: “Carpetright is een snel vernieuwende en succesvolle formule die voor een nog breder publiek zichtbaar moet worden. Het is een service retailer waar we heel Nederland graag hernieuwd mee kennis laten maken!”

Met inmiddels meer dan 470 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België en bijna een halve eeuw ervaring mag Carpetright zich met recht de specialist noemen in vloeren en raamdecoratie.

M2Media is hét media- en marketingbureau voor ondernemende marketeers. Als onderdeel van Candid maakt M2Media deel uit van een platform waar ‘s werelds meest veelbelovende talenten in media, creatie en technologie samenwerken om positieve impact te leveren voor ambitieuze merken. Dagelijks werken bij M2Media ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde online en offline oplossingen. M2Media werkt onder andere voor: Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Nintendo, Duvel, Nintendo, Welkoop, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Walibi.

www.m2media.nl
www.carpetright.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.