M2Media werkt voor Carpetright

Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media.

Marcel Aalders, Head of Marketing & E-Commerce bij Carpetright: “In onze oriëntatie heeft M2Media ons overtuigd door hun ervaring op het gebied van retail in combinatie met het specialisme om merkkracht te koppelen aan winkelbezoek en omzetdoelen. Daarnaast is het prettig dat we binnen het Candid Platform ook al met Daily Dialogues werken.”

Han Roode, Head of Strategy bij M2Media: “Carpetright is een snel vernieuwende en succesvolle formule die voor een nog breder publiek zichtbaar moet worden. Het is een service retailer waar we heel Nederland graag hernieuwd mee kennis laten maken!”

Met inmiddels meer dan 470 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België en bijna een halve eeuw ervaring mag Carpetright zich met recht de specialist noemen in vloeren en raamdecoratie.

M2Media is hét media- en marketingbureau voor ondernemende marketeers. Als onderdeel van Candid maakt M2Media deel uit van een platform waar ‘s werelds meest veelbelovende talenten in media, creatie en technologie samenwerken om positieve impact te leveren voor ambitieuze merken. Dagelijks werken bij M2Media ruim 35 gepassioneerde vakmensen samen aan strategie, planning en inkoop van geïntegreerde online en offline oplossingen. M2Media werkt onder andere voor: Caiway, Coop, Dutch FilmWorks, Nintendo, Duvel, Nintendo, Welkoop, NVM, Schiphol, Vereniging Eigen Huis en Walibi.

www.m2media.nl
www.carpetright.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.