Lyre’s kiest HPB voor merkintroductie

Lyre’s heeft HPB (Het PR Bureau) gekozen als haar bureau voor pr, earned first marketing en storytelling. Het merk is bekend van een breed assortiment aan non-alcoholische dranken.

De naam en het logo van Lyre’s is geïnspireerd door de Australische ‘Lyrebird’, een vogel die bekend staat als ‘s werelds grootste imitator. En dat is precies hoe Lyre’s werkt. Lyre’s heeft natuurlijke essences, extracten en distillaten gebruikt om het aroma, de smaak en de uitstraling van de originele dranken te evenaren, zonder dat alcohol als basis is gebruikt.

Mark Livings, CEO van Lyre’s Spirits: “In een tijd waarin mindful drinken steeds meer terrein wint, gaan mensen op zoek naar een hoogwaardig alternatief voor alcohol. Lyre’s is ontwikkeld zodat mensen die zoeken naar meer bewuste opties nog steeds van een stijlvol drankje kunnen genieten.”

Het merk ziet Nederland als een belangrijke markt voor verdere groei in Europa en daarom hebben ze niet alleen hun centrale distributie hier gevestigd, maar is ook CEO Mark Livings hierheen verhuisd.

Jacqueline Bosselaar, oprichter, CEO en strateeg bij HPB: “Lyre’s brengt echt iets op de markt wat we in Nederland nog niet eerder hebben gezien. Met onze creative pr-strategie en ons brede medianetwerk gaan we heel Nederland kennis laten maken met dit prachtige merk en de smakelijke mogelijkheden.”

nl.lyres.eu
www.hpbagency.com
www.hetprbureau.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.