Logitech for Business gaat samenwerking aan met Samsung Benelux

Logitech for Business is een strategische samenwerking aangegaan met Samsung Benelux. Als introductie van de samenwerking wordt een aantal verschillende bundels aangeboden, waarbij resellers voor verschillende budgetten bundels kunnen aanbieden voor op kantoor of werkruimtes thuis.

Beide partijen werkten al langer samen op het gebied van gaming, maar zagen dat er veel meer raakvlakken waren. De twee merken vinden elkaar, naast de gamekamer, ook op de werkplek thuis of kantoor en in vergaderruimtes op kantoor.

Dennis van Baaren, Country Manager Benelux Logitech: “We zien onszelf als twee A-merken, die marktleider zijn op verschillende markten en dezelfde visie delen. We vullen elkaar aan, omdat de oplossingen die we bieden volledig complementair zijn.”

Evert Van Camp, Head of Display Division Benelux bij Samsung: “De huidige situatie laat ons zien dat een goede werkomgeving onontbeerlijk is. Onze schermen vormen samen met de toetsenborden, muizen en video-oplossingen van Logitech een compleet pakket. Van hoge kwaliteit voor de eindgebruiker, maar makkelijk te installeren en in verschillende prijsklassen verkrijgbaar.”

De bundels helpen de partners in de AV- en IT-branche en eindgebruikers in hun keuze. Er komen bundels voor de persoonlijke werkplek - voor zowel thuis als op kantoor - en voor de vergaderruimtes. Voor de persoonlijke werkplek zijn er vier bundels; een Good, Better, Best en een Lifestyle-variant. De oplossingen voor vergaderruimtes komen in drie verschillende bundels. Klanten kunnen kiezen voor een oplossing die past bij een small, medium of large vergaderruimte. Resellers krijgen hiermee vaste combinaties, waarbij ze weten dat verschillende onderdelen goed met elkaar communiceren. Alle set-ups kunnen gelijk gebruikt worden voor alle softwarepakketten, zoals Google Meet, MS Teams en Zoom.

www.logitech.com
www.samsung.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.