VML | UM | Rosh | Global | TBWA | Megawatt | Lumiq
LinkedIn Weekend Report 2 februari 2025
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn posts van afgelopen week.
When Harry met Sally is voor velen de beste romantische comedie ooit gemaakt. De legendarische masturbatiescene heeft een epische status verworven.
Voor de Super Bowl heeftl Hellmann's Meg Ryan en Billy Crystal weten te motiveren om nog een keer plaats te nemen bij Katz's Delicatessen.
De commercial is gemaakt door VML.
Ik heb hier maar 1 vraag bij: hoeveel geld zal Hellmann's hebben moeten betalen aan Ryan en Crystal om hen opnieuw aan tafel te krijgen?
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hokra wint aanbestedingen van Fontys Hogeschool en VolkerWessels
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Fusies en overnames in de agencymarkt nemen toe
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt