LINDA. lanceert eigen bier in samenwerking met Grolsch

Om te vieren dat LINDA. dit jaar 20 jaar bestaat brengt het merk haar eigen bier uit, speciaal door Grolsch voor LINDA. gebrouwen. Bij de samenstelling van het bier werd, naast de meesterbrouwer van Grolsch, natuurlijk ook de LINDA. redactie en lezer betrokken.

Het gaat om Brut Blond, een fris en fruitig lichtblond bier. Het bier is verkrijgbaar in een giftpack, bestaande uit twee beugelflessen met twee glazen. De set is te bestellen via Grolsch en ligt vanaf 1 mei in de winkels.

Onder leiding van Marc Janssen, de meesterbrouwer van Grolsch, werden precies die ingrediënten geselecteerd die het LINDA.BIER fris en fruitig maken. Naast de LINDA. redactie werden er ook lezers uitgenodigd om de proefbrouwsels te proeven, waarna Marc Janssen op basis hiervan de finale smaak ontwikkelde. Met de toevoeging van de hopsoort Nelson Sauvin komen aroma’s van kiwi en druiven naar boven. Door het bier volledig te laten vergisten, krijgt het bier een mooie, droge smaak. Strak maar met een lichte afdronk.

www.linda.nl

www.grolsch.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.