LiGA gaat samenwerking aan met voetballer Virgil van Dijk

LiGA, van Mondelēz International, slaat de handen ineen met Nederlands voetballer Virgil van Dijk om consumenten aan te moedigen het beste uit zichzelf te halen. De samenwerking wordt ondersteund door een 360-graden campagne.

Voor de doorzetters

LiGA  helpt doorzetters al bijna 100 jaar om hun doelen te behalen. Ook Virgil is een echte doorzetter, die zich als professioneel verdediger iedere dag inzet om de beste versie van zichzelf te zijn, op en naast het voetbalveld. Met het partnerschap willen LiGA en Virgil consumenten er toe zetten om het beste uit zichzelf te halen in de grote of kleine dingen, of het nou gaat om het repareren van de wasmachine, het halen van de trein of het scoren van een nationaal doelpunt.

Nathalie Brugel, senior brand manager LiGA: “Virgil is niet alleen de aanvoerder van het Nederlands elftal en de beste verdediger ter wereld, maar ook vader en een echte familieman. Al deze rollen vervult hij met betrokkenheid, positiviteit, leiderschap en doorzettingsvermogen. Deze eigenschappen passen perfect bij de waarden van LiGA en daarom zijn we enorm enthousiast om hem als ambassadeur te hebben. Samen willen we, met diezelfde karakteristieke dosis toewijding en energie, Nederlanders een steuntje in de rug geven.”

Peptalk van Virgil

De samenwerking wordt ondersteund door een 360-graden campagne met een TVC, digitale en sociale media content, in-store communicatie en met een activatie waarbij consumenten unieke prijzen kunnen winnen. De campagne, waar Virgil zelf het gezicht van is, heeft een luchtige en komische ondertoon, waarbij de voetballer mini-peptalks geeft tijdens alledaagse worstelingen. Gelijkend aan de ondersteunende rol die LiGA biscuits doorgaans vervullen, geeft Virgil met zijn peptalk ook net even de stimulans die je nodig hebt om door te zetten.

www.hetprbureau.com

www.liga.nl

www.mondelezinternational.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.