Lemon Scented Tea ontwikkelt campagne KNAAP Bigger than the last one

Lemon Scented Tea ontwikkelt een introductiecampagne voor de release van de fatbikes KNAAP LON en BCN van KNAAP. In de videoclip wordt het verschil tussen de nieuwe en de oude modellen benadrukt.

Robin Cats, co-owner KNAAP: "Van vleesvervangers tot telefonie: reclame houdt van rap. Het voelde hóóg tijd om als KNAAP mee te liften op de blijkbaar succesvolle hype. We konden rappen over alles wat deze fiets zo geweldig maakt. In plaats daarvan dachten we: hoe kunnen we zo braggadocious mogelijk over het kleinste verschil zijn? Dat hebben we à la KNAAP misschien een tikkie overdreven. We nemen onze fatbikes serieus, maar onszelf gelukkig niet altijd."

The Making Of

De muziek werd geproduceerd door Heron Music. De campagnevideo werd geproduceerd door Framez Productions en geregisseerd door Bruno Rozet. Lemon Scented Tea werkt sinds twee jaar met KNAAP. Bureau en klant vonden het tijd voor een making-of die een inkijk geeft in het maakproces van deze introductiecampagne.

www.lemonscentedtea.com

www.knaapbikes.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:01
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.