Laurens van Bergeijk pr-manager Kia Motors Nederland

Kia Motors Nederland heeft Laurens van Bergeijk aangesteld als pr-manager. Binnen het communicatieteam is Laurens verantwoordelijk voor het pr-beleid voor de Nederlandse markt.

Hij is verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van de pr-strategie, alsmede voor het contact met de media. Hij rapporteert aan Maaike Aarts, manager communications & pr. Voor zijn benoeming bij Kia Motors Nederland vervulde Laurens van Bergeijk diverse communicatie-, marketing- en pr-functies binnen de autosector.

Laurens van Bergeijk: “Ik heb erg veel zin om de komende jaren succesvolle pr-campagnes te realiseren en een mooie bijdrage te leveren aan de hoge ambities van Kia in Nederland.”

Maaike Aarts: “We zijn verheugd met de komst van Laurens. Kia maakt grote stappen. Niet alleen met een succesvol en al verregaand geëlektrificeerd modellengamma, maar ook met de implementatie van een geheel nieuwe merkstrategie. Laurens is een belangrijke versterking van ons team en we kijken ernaar uit om samen met hem de volgende stappen te zetten.”

www.kia.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.