KwikFit Nederland kiest Persuade als lead agency

Na een bureau-oriëntatie kiest KwikFit Nederland voor Persuade als lead agency. Daarmee wordt Persuade verantwoordelijk voor de merkpositionering, de merkstrategie en de merk- en marketingcommunicatie in Nederland.

KwikFit en Persuade

Arjan van der Meer, Marketing Director KwikFitNederland: "De keuze voor Persuade was in principe snel gemaakt; de klik was er en de visie, mentaliteit en de manier van werken van Persuade passen heel goed bij de ambities en plannen van KwikFit in Nederland."

Antal van Pelt (Managing Director Persuade): KwikFit bevindt zich in het centrum van de grote en snelle ontwikkelingen op het gebied van duurzame mobiliteit service. En Persuade helpt graag mee met het aantrekkelijk en relevant maken van de KwikFit belofte aan rijdend Nederland. Waarbij de basisbeloften snelheid, gemak en transparantie het uitgangspunt blijven."

Belangrijke beweging

KwikFit is één van de grootste onafhankelijke autoservice bedrijven van Europa. Met meer dan 1800 vestigingen en in totaal meer dan 9000 medewerkers. In Nederland telt KwikFit 165 filialen.

Arjan van der Meer: "De elektrificering van het wagenpark zorgt voor een revolutie in de autobranche waarbinnen wij als merk op het gebied van service een leidende positie willen innemen. Met de drive om ieder jaar te groeien. Maar ook in een breder mobiliteitskader zal KwikFit in toenemende mate actief zijn. Zoals bijvoorbeeld met de E-bike service waar je kunt wachten op het onderhoud van je elektrische fiets."

www.persuade.nl

www.kwik-fit.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.