Kruidvat en Patty Brard lanceren schoonmaakcollectie From PB with Love

Patty Brard lanceert haar eigen voorjaarsschoonmaakcollectie From PB with Love in exclusieve samenwerking met Kruidvat. De collectie bevat diverse schoonmaakartikelen, zoals een afwasborstel, huishoudhandschoenen, stoffer en blik en een vloerwisser. Maar ook huispakken, pantoffels, handdoeken, verschillende soorten tassen, keukenrollen, toiletpapier en een boodschappentrolley. Alles is uitgevoerd in panterprint.

Brard: “Ik ben dol op een stralend schoon huis en een van mijn grootste passies zijn interieur en styling. Daarom hebben wij deze heerlijke schoonmaak- en interieurlijn ontwikkeld. Ik maak het schoonmaken dan ook graag tot een feestje, want ik weet wat het resultaat is en ik weet zeker dat deze collectie er bij iedereen voor gaat zorgen dat er een glimlach op je gezicht verschijnt tijdens het schoonmaken en tegelijk je interieur lekker opfrist. Dit is een bijzonder jaar voor mij waarbij ik eigenlijk alleen nog maar dingen doe die ik leuk vind en die aansluiten bij mijn passies. Daarom vind ik deze schoonmaaklijn ook zo geweldig: het past helemaal bij mij. Klaar met het gele aanrechtdoekje! Ik doe het lekker in een panterprint. Hopelijk heeft iedereen er zoveel plezier van als ik tijdens het maken en bedenken.”

De volledige From PB with Love-voorjaarsschoonmaakcollectie is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat en op Kruidvat.nl, zolang de voorraad strekt. Van 22 februari tot en met 1 maart 2020 is de collectie ook te verkrijgen op de Huishoudbeurs. In een speciale Patty Brard Pop-up Shop, ingericht als de huiskamer van Brard, kun je een deel van de collectie bekijken en kopen. Brard zal zelf elke dag een uur aanwezig zijn in deze speciale door haar gecreëerde Pop-up Shop.

www.kruidvat.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.