
KesselsKramer ontwikkelt Bever-campagne Buiten is voor iedereen
Bever start de campagne Buiten is voor iedereen. Hierbij laat Bever zien dat buiten voor iedereen is, ook al is het voor iedereen verschillend. De campagne werd net als voorheen ontwikkeld door KesselsKramer.
De campagne presenteert een reeks mensen die buiten op hun eigen en diverse manier ervaren, zoals een wandelaar, een natuurfotograaf en een wildkampeerder. De centrale vraag die gesteld werd was: waarom ben jij buiten? Hiermee poogt Bever niet te vertellen dat buiten goed voor je is, maar juist te inspireren om buiten op je eigen manier te ervaren. Buiten is immers voor iedereen, en voor iedereen anders. Het gaat Bever in deze campagne om de persoonlijke ervaring, wat de beweegreden ook is.
Marjolein Vendrig, marketingdirecteur bij Bever: “Sommigen zoeken actie, sommigen avontuur en anderen rust. Bij Bever begrijpen we dat buiten voor iedereen anders is, en dus dat iedereen andere eisen aan hun materiaal stelt. Die kennis en persoonlijke service is juist wat Bever zo uniek maakt in het outdoorlandschap.”
Naast een tvc en een radiospot wordt er ook in een contentcampagne voor sociale media dieper ingegaan op de vraag waarom mensen buiten zijn. Hiervoor gingen de makers op pad en hebben zij mensen, veelal onverwacht, geïnterviewd terwijl zij met hun buitenactiviteit bezig waren.
www.bever.nl
www.kesselskramer.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert