Kaliber en Bruut ontwikkelen publiekscampagne voor de KNB

Kaliber Interactive ontwikkelde, in samenwerking met videoproductiemaatschappij Bruut, de publiekscampagne voor KNB: de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie. Met de campagne Voor alle momenten die ertoe doen, de notaris schijnen ze een ander licht op het notariaat. 

De werkelijke rol van de notaris

Verschillende levensverhalen, vastgelegd in een reeks video’s, vormen de hero pieces van de campagne. De video’s — ieder met hun eigen thema — geven een inkijkje in het leven van mensen. Ieder verhaal bouwt op naar één moment. Het moment waarop de notaris een onmisbare rol speelt.

Al eerder lanceerde Kaliber een campagne voor dit account, gericht op de interne doelgroep. In lijn met de voorgaande, draagt ook deze campagne bij aan het doel om de beeldvorming van het notariaat op positieve wijze te beïnvloeden. Het belicht de werkelijke rol van de notaris, die verder reikt dan juridische kennis. Inlevingsvermogen, karakter en betrokkenheid. Ook dat zijn essentiële eigenschappen van een notaris.

Betrokkenheid en inlevingsvermogen

Iris Holtkuile, Creative en Copywriter bij Kaliber: "De campagne gaat bewust buiten de muren van het notariskantoor, en laat zien waar het daadwerkelijk om draait: bijzondere, ingrijpende momenten in de levens van mensen. Het bewijst dat eenieder die het notarisvak beoefent, over veel meer dan juridische kennis beschikt. Betrokkenheid, inlevingsvermogen en de menselijke maat: het beroep kan niet zonder."

De campagne zal verspreid worden via sociale media, YouTube en outdoor media op verschillende plaatsen in het land.

www.kaliber.net

www.bruut.amsterdam

www.knb.nl

Lees ook:

Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk

18-06-2025 | 14:25:31
Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Kaliber ontwikkelt digitaal carrièreplatform Team EIFFEL

04-03-2025 | 14:36:00
Het platform biedt niet alleen vacatures en achtergrondinformatie, maar introduceert ook de AI Career Coach voor persoonlijk carrièreadvies.

La Trappe en Kaliber lanceren 0.0-campagne

16-01-2025 | 10:53:00
La Trappe en Kaliber introduceren de 0.0-campagne: de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Kaliber en BNNVARA ontwikkelen merkcampagne: Programma’s maken die binnenkomen

11-11-2024 | 11:55:00
Met de boodschap Programma’s maken die binnenkomen laat de omroep zien wat programma’s als Boerderij van Dorst, Over Mijn Lijk en Je Zal Het Maar Hebben met je doen als kijker. In je hoofd én in je hart.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.