
[JUMP! Retail] Thoughtful Thursday met Rik Ledder
Thoughtful Thursday is een wekelijkse webinar met gesprekken over retail. In samenwerking met JUMP! Retail worden verschillende gasten door Frank Quix en Ernst-Jan Smids geïnterviewd over de belangrijkste topics uit de boardroom van retailers, zijn inspirerende ondernemersverhalen te horen en worden actualiteiten besproken.
Deze week te gast bij Thoughtful Thursday: Rik Ledder. Hij is CEO van TBWA/NEBOKO en daarnaast ook chairman van brancheorganisatie VIA Nederland. Ernst-Jan gaat met Rik in gesprek over zijn fascinatie voor het reclamevak, de belangrijkste uitdagingen in de branche, de rol van reclamebureaus in de economie en de mogelijke impact van AI en ChatGPT.
Lees ook:
JUMP Retail ontwikkelt campagne Kinderboekenweek
JUMP Retail maakte met het CPNB een campagne voor de Kinderboekenweek en die is te zien in vrijwel alle boekenwinkels.
JUMP Retail lanceert SPAR FoodClub-campagne
Deze campagne presenteert de FoodClub als een plek binnen SPAR-winkels waar klanten terecht kunnen voor versbereide broodjes, tosti’s van The Tosti Club en pasta- en wokmaaltijden.
Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail
De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept.
[Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading
Ernst-Jan Smids is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij over het belang van het vraagstuk
[Column] Ernst Jan Smids: De oerkracht van ons vak
Een momentopname van het jaar. En wat voor jaar? Of moet ik zeggen: In wat voor turbulente jaren bewegen we ons al even?
Gepubliceerd door: Saskia van Weert