Jip Samhoud voorzitter van Genootschap voor Reclame

Jip Samhoud is aangesteld als voorzitter van het Genootschap voor Reclame. Met zijn 30 jaar  is de jongste voorzitter ooit van het 97 jaar oude genootschap. Hij neemt het stokje over van Linda Boks.

Jip Samhoud: “Het GVR is een uniek platform voor mensen in het vak om zonder agenda van elkaar te leren. Juist de combinatie tussen wetenschap, bureau en klant is uniek. Ik geloof er in dat juist in deze tijd een genootschap voor het aangaan van vak overstijgende verbindingen zeer relevant is.”

Jip Samhoud is, naast zijn rol als voorzitter van het GVR, founder en CEO van &samhoud creative tech. Een bureau gespecialiseerd in het creëeren van innovaties in producten, services en campagnes door middel van creativiteit en technologie. Daarmee is hij onder andere verantwoordelijk voor apps en campagnes van Albert Heijn, Rabobank en Vodafone Ziggo. Hij is ook aanjager van NL2025, een initiatief van top mensen binnen en buiten het bedrijfsleven voor het verbeteren van Nederland. Samhoud is alumni van de Miami Advertising School en de Londense National Film and Television School.

Andere bestuursleden van het GVR zijn Johan van der Zanden van Albert Heijn, Lobke Hidding van Mediacom, Sanne Kruikemeier van UVA en Henriette van Swinderen van BVA.

www.gvr.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.