iO zet talentengroei in Benelux voort met 45 collega’s

Bij fullservice bureau iO hebben ze aan enthousiaste sollicitanten geen gebrek. Dit jaar alleen al begonnen er bij de verschillende campussen in de Benelux 45 mensen. Opvallend: voor veel sollicitanten zijn de persoonlijke aandacht, ruimte voor talentontwikkeling en de positieve sfeer de doorslaggevende factor bij hun keuze voor iO.

Een groeiend fullserviceteam van talenten dat zijn klanten helpt met hun strategie, content, creatie, marketing en technologie: dat is iO. Doel: bedrijven helpen met hun communicatie en digitale transformatie om competitief in de markt te staan. En dat is een boodschap die aanslaat.

iO Campus Den Bosch

Steven Van Belleghem, strategic partner bij iO: “Zowel de uitdagingen als de kansen zijn toegenomen voor bedrijven. De markt vraagt om een partner die kan helpen op het vlak van strategie en data-analyse, maar evengoed op het creatieve vlak. Een agency dat al die talenten weet te bundelen, beantwoordt perfect aan die behoefte.”

Dat blijft ook bij potentiële werknemers niet onopgemerkt. Op Campus Den Bosch alleen al komen er vier experts bij, die zich maar wat graag achter dit nieuwe verhaal scharen. De functies waarin zij starten zijn zeer divers. Zo kreeg Campus Den Bosch er in 2022 onder andere een Business Consultant (Rob van Berkel), Marketing Strateeg (Mark Hermans) en twee Software Engineers (Emiel Oomen en Tom Gelmers) bij.

Rob van Berkel: “Ik heb gekozen voor iO, omdat ik vanuit de gesprekken een heel prettig gevoel kreeg bij de organisatie en de mensen. Er zit een erg positieve energie in het bedrijf. Ik heb meerdere gesprekken gehad die ik als erg open heb ervaren. Er is veel kennis binnen het bedrijf en veel ruimte om te leren en te groeien. iO is een moderne organisatie met veel oog en vrijheid voor de werknemer. Daar had ik behoefte aan.”

Mark Hermans: “Lisanne (recruiter iO Campus Den Bosch) luisterde echt naar wat voor mij belangrijk was. Er werd verder gekeken dan de functie: wie ben je als persoon en wat vind je leuk om te doen? Het belang van een wederzijdse match stond duidelijk voorop. De contacten waren ook altijd heel prettig en ongedwongen.”

We spraken onlangs Managing Director Michel van Velde van iO Utrecht. Lees dat interview hier.

www.iodigital.com
www.oneshoe.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.