
iO wint Lovie Awards voor branded podcast De Verdwenen SS'er
De branded podcast De Verdwenen SS'er, geproduceerd door blended agency iO voor Kamp Amersfoort, heeft vier Lovie Awards in de wacht gesleept.
De Verdwenen SS'er
De Verdwenen SS'er is een podcast die de verdwijning van een kampcommandant uit Kamp Amersfoort na de Tweede Wereldoorlog onder de loep neemt. De podcast is niet alleen erkend voor zijn storytelling, maar ook voor zijn effectiviteit. Deze werd namelijk al meer dan 1,2 miljoen keer beluisterd en resulteerde in een toename van 30 procent in museumbezoeken voor Nationaal Monument Kamp Amersfoort.
Succes branded podcasts
Jordy Hubers, Podcast Creative bij iO: "Als makers was ons startpunt hetzelfde als altijd: we wilden een ijzersterk, spannend verhaal vertellen. Een podcast die entertainment en educatie combineert. Met gezonde luistercijfers, die al aardig op weg zijn om de grens van één miljoen te bereiken, zijn we erin geslaagd een breder publiek kennis te laten maken met Nationaal Monument Kamp Amersfoort."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night
Breekt mixed reality nu écht door?
[Vacatures] iO zoekt een Videomaker
[Vacatures] iO zoekt een Producer
[Vacatures] iO zoekt een Video Editor
[Vacatures] iO zoekt een Talent Sourcer Content
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentspecialist
iO: Customer Data Platforms
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst
Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
Laten we X, Insta en WhatsApp achter ons?
iO maakt tv-spot voor Amnesty: Protect the Protest
Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen