Intracto Group neemt Orangedotcom over

Intracto Group heeft zich versterkt met het digital marketing agency Orangedotcom. Dit Amsterdamse bureau bestaat uit een team van dertig digitale experts, dat zich specifiek richt op het realiseren van digitale groei voor haar klanten zoals Samsung, QWIC, Mollie, Tony’s Chocolonely en Red Bull.

Arnoud Duiker, mede-oprichter van Orangedotcom: "Dat we verdergaan als onderdeel van Intracto Group is een ongelooflijke erkenning voor ons team. Het toont aan, dat we een sterk en gezond bedrijf zijn, dat verder wil groeien. Samen met het team van Intracto Group kunnen we onze ambitie om een toonaangevend digitaal bureau te zijn, nog beter waarmaken. We willen onze klanten van A tot Z digitaal ontzorgen. Opdrachtgevers vragen steeds meer om niet alleen hun partner te zijn voor niche-opdrachten. Er is behoefte aan een partner, die verantwoordelijkheid wil en durft te nemen."

Michael Hardeman, mede-oprichter van Orangedotcom: "Dit jaar is een bijzonder jaar voor ons; we vieren namelijk ons tienjarig jubileum. Ondanks deze mijlpaal zien we de potentie en de kansen in de markt en kijken we vooruit. We zien al geruime tijd een consolidatieslag in ons vakgebied, waar ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen. Met deze stap kunnen we klanten beter bedienen en groei versnellen, zowel in de breedte als in de diepte.”

“Klanten kunnen nog steeds voor specifieke vragen op ons rekenen, maar we staan ook meer dan ooit garant voor een volledig aanbod in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie. Zowel vanuit kantoor als in-house: steeds meer detacheren we onze experts om klanten te helpen groeien. Zo nemen we werk uit handen en vormen we nóg meer een verlengstuk voor onze opdrachtgevers."

Pieter Janssens, CEO van de Intracto Group: "De digitale versnelling, die we sinds maart 2020 door Covid-19 zien, is onomkeerbaar. Bedrijven beseffen steeds meer het strategische belang van hun digitale aanwezigheid en het ecosysteem, dat ze moeten bouwen en onderhouden. Het team van Orangedotcom is voor ons dan ook een gerichte overname. Ze hebben een sterk team in SEA, SEO, social advertising, CRO, analytics en marketplaces. Kortom, álles wat met digital marketing te maken heeft.”

Brian Hirman, Director Corporate Development/M&A van de Intracto Group: “Orangedotcom wordt onderdeel van de campus Amsterdam. Met Booming is reeds een sterk performance marketingteam in huis. Samen met Orangedotcom beschikt campus Amsterdam nu over een volledig en compleet online marketingteam.”

www.intracto.com
www.orangedotcom.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.