Hyundai en Van Gogh Museum verlengen duurzaam partnership

Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design bezegelen autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het achtste jaar van hun partnership met de inzet van twee elektrische auto’s gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh.

Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum: “Je verjaardag vier je natuurlijk samen met trouwe vrienden. We zijn ontzettend blij dat we ook in ons jubileumjaar op de steun van Hyundai kunnen rekenen. We trekken met de gewrapte elektrische auto’s van Hyundai het land in om onze verjaardag geheel in stijl te vieren.”

In dit voor het Van Gogh Museum zo belangrijke jubileumjaar worden de elektrische Hyundai’s extra vaak ingezet. Ook zal dit jaar de vierde editie van de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day worden georganiseerd waarop activiteiten worden georganiseerd om mensen, voor wie een bezoek aan een museum niet altijd vanzelfsprekend is, met de wereld van Vincent van Gogh in verbinding te brengen.

JP Lee, president en CEO van Hyundai Motor Nederland: “Als merk in elektrische auto’s is het belangrijk voor ons een band te hebben met een van de bekendste musea van Nederland, dat gedreven is om duurzaam te zijn, nu en in de toekomst. Wij ondersteunen het team van het Van Gogh Museum met twee 100 procent elektrische auto’s, die voor de gelegenheid volledig zijn gehuld in de twee meest iconische kunstwerken van Van Gogh: Amandelbloesem en Zonnebloemen.”

Foto: Jelle Draper

www.hyundai.nl

www.vangoghmuseum.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.