
Vandaag is de laatste dag dat je kunt meedoen aan het M100 2024 onderzoek!
Wij zijn op donderdag 2 november 10:00 uur begonnen met het onderzoek dat de basis is voor de M100 2024-lijsten.
Jaarlijks nodigen wij meer dan 50.000 professionals in media en marketing uit om mee te doen aan dit onderzoek naar de meest invloedrijke mensen in verschillende geledingen van ons vakgebied.
Wij sluiten het onderzoek op dinsdag 7 november 23:00 uur.
Leuk als je meedoet aan het onderzoek!
LET OP: De uitnodigingen zijn persoonlijk. Je kunt maar één keer meedoen aan het onderzoek. Je kunt het onderzoek niet doorsturen naar iemand anders (nou ja, je kunt het onderzoek wel doorsturen, maar andere personen kunnen op basis van jouw uitnodiging niet meedoen).
Mocht je geen uitnodiging hebben ontvangen voor deelname aan het onderzoek maar wil je wel meedoen?
- Is de uitnodiging in de spam gekomen?
- We versturen vanuit onderzoek@mediatest.nl. Het kan helpen om het domein @mediatest.nl te whitelisten
- Stuur een e-mail naar bas@marketingreport.nl met de e-mailadressen van de mensen die alsnog aan het onderzoek willen meedoen
Het onderzoek wordt uitgevoerd door MediaTest.
De M100 2024-lijsten worden bekendgemaakt op donderdag 7 december tijdens het M100 Event in Amsterdam.
Deelname aan dit event is alleen op uitnodiging.
Alle genomineerden ontvangen van ons een uitnodiging om een kaart te kopen voor het M100 Event.
Zie hier de lijsten met genomineerden en hoe kaarten te bestellen
M100 wordt gesponsord door
Marketing250 wordt gesponsord door
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Interview] Henri Lessing (Age Media): Op YouTube komt alles samen - search, storytelling, long-form content en nu ook shorts
[Interview] Judith Peters (Havas Lemz) over merken meer betekenisvol maken
[Interview] Martijn Brons: &.agency zorgt voor zoveel mogelijk impact onder de doelgroep van campagnes
Ben Van der Burg spreekt op M100 Event
Darre van Dijk nummer 1 in Reclamebureau 100 2023
Bas Smit meest invloedrijke influencer - nummer 1 Influencer100 2023
Georgette Schlick (Fremantle) op nummer 1 in Producenten50 2023
Dave Minneboo op nummer 1 in Radio50 2023
Christian van Thillo opnieuw op 1 in de Nieuwsmedia50
Sander Schimmelpenninck met Zelfspodcast op nummer 1 in de Podcast50 2023
Maiko Valentijn nummer 1 in Mediabureau50 2023
Hilmar Mulder op nummer 1 in Tijdschriften50 2023
[Interview] Peggy Kaal (SNS): Kleine ondernemers denken niet kleiner dan grote
[Interview] Helene van Santen: Margriet maakt grote maatschappelijke impact
[Interview] Paul van Riessen (Quote): Diepgravende journalistiek kost tijd en doorzettingsvermogen
Gepubliceerd door: Bas Vlugt