HEMA breidt klantenpas uit

De HEMA-klantenpas bestaat vijf jaar en het concern past de formule iets aan. In een campagne kondigt het concern de wijzigingen aan. Daarnaast opent HEMA op 18 mei in de Westfield Mall te Leidschendam haar eerste HEMA-pas pop-up.

Claartje van Meeuwen, loyalty manager HEMA: “Vijf jaar geleden is de HEMA-pas gestart en ondertussen maken 3,5 miljoen mensen er gebruik van. Zij houden van de voordelen van deze pas zoals extra kortingen en gratis producten. Na vijf jaar vonden we het tijd voor een anderjasje, waarin we naast de visuele stijl ook voor een veel gevarieerder aanbod zullen zorgen. Denk aan meer kortingen, altijd gave gratis producten en het hele jaar door limited editions die we speciaal ontwerpen voor pasgebruikers.”

HEMA heeft nog meer ambities met de klantenpas en wil continu relevant zijn voor de klant zodat deze genoeg redenen heeft om mee te doen, de pas te scannen en actief te blijven. Begin dit jaar heeft HEMA dan ook in België een pas geïntroduceerd. Daar hebben ondertussen 140.000 klanten een HEMA-pas. Verder kunnen Jumbo-klanten hun gespaarde Jumbo Extra’s punten inwisselen voor HEMA kortingsvouchers. De samenwerking tussen de klantenprogramma’s van Jumbo en HEMA wordt later dit jaar verder uitgebreid.

www.hema.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.