Happy Horizon neemt AdBirds over

Happy Horizon neemt per direct global digital performance marketing agency AdBirds over. AdBirds is opgericht door voormalig Google- en Meta-medewerkers.

AdBirds werkt onder meer wereldwijd voor bedrijven zoals LVMH, Lacoste, PUMA, Pepe Jeans en Hackett. AdBirds is in 2010 opgericht en heeft lokale dekking over de hele wereld. Creative digital agency Happy Horizon neemt alle aandelen van AdBirds over, waarbij het key management aan boord blijft. Met de overname zet Happy Horizon een grote stap op het vlak van internationalisering. Naast de kantoren in zeven Nederlandse steden, heeft de groep nu ook dekking in de rest van de wereld.

Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: “Deze overname is een grote stap in de internationale groeiplannen van Happy Horizon. AdBirds opereert internationaal met een lokaal karakter. Gespecialiseerde lokale teams die de taal spreken en kennis hebben van de markt, ondersteunen merken om campagnes wereldwijd uit te rollen. AdBirds biedt daarmee wereldwijde dekking voor grote internationale klanten. Samen met hen, zullen we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn met het waarmaken van hun internationale ambities.”

www.happyhorizon.com

www.adbirds.global

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Roorda zoekt een Digital Designer

05-12-2025 | 08:42:00
Roorda is op zoek naar Digital Designer

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:05
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.

Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor de Pijp

04-12-2025 | 09:54:06
De BIZ’en van het gebied wilden die diversiteit zichtbaar maken in een outdoor campagne die de veelzijdigheid van de wijk benadrukt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.