HAK lanceert productlijn Mexicanez

HAK maakt de stap naar het Mexicaanse schap en introduceert een kleurrijk groente- en bonenconcept: Mexicanez. Hiermee speelt HAK in op de groeiende populariteit van de Mexicaanse maaltijd op de Nederlandse eettafel en onderstreept zo haar missie om aan de meest gegeten maaltijden zoveel mogelijk groenten en peulvruchten toe te voegen.

Omdat de consument zijn keuze voor de Mexicaanse gerechten vooral bij het Mexicaanse schap maakt, zijn de drie smaakvolle stazakken dan ook op die plek in de supermarkt te vinden. HAK introduceert met Mexicanez meteen drie varianten, passend bij de meest gegeten Mexicaanse gerechten: Nacho’s, Taco’s en Wraps.

Nicole Freid, directeur marketing en innovatie bij HAK: “De consument wil gezonde, lekkere en plantaardige oplossingen op het bord, waarbij de bereiding snel en niet al te complex moet zijn. Binnen het Mexicaanse schap ontbreken nog hoge-toegevoegde-waarde-convenience-producten met bonen en groenten, terwijl die heel goed passen bij deze maaltijd.”

HAK Mexicanez is nu al verkrijgbaar bij Jumbo en meer verkooppunten volgen. Het zal in het najaar worden ondersteund in media en op de winkelvloer.

www.hak.nl

Lees ook:

[Interview] Nicole Freid: HAK is een plantaardig foodmerk dat ook wat activistischer is


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.